Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Děkuji, cítím to také tak, matení lidí. A budu se opakovat s tím, co jsem pod podobný blog už napsala. Pokaždé si říkám, sakra, ať mi řeknou rovnou, že mám vstávat v pět, ale ne, že je šest! A důkaz matení? "Sice bude šest, ale já se budu chovat pořád stejně, čili jako kdyby bylo sedm. Jo to přece tak, že jo?", ptá se mi řadu let naše babička. A já na to: "Ne je pět, ale ty se chovej, jak kdyby bylo šest." A představte si, že byly čtyři. Už nevím přesně, zda ve skutečnosti, nebo na zdi. Chtěla jsem přidat úsměv, ale ono to k smíchu není.

9 3
možnosti
JM

Me vyhovuje naramne

8 2
možnosti
JM

Ano já nepotrebuji světlo ve tři ráno ale vecer se naramne hodi

5 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti
SH

Zajímá, vždyť se Vás na něj přece v závěru ptá. Dočetl jste do konce?

3 0
možnosti
JK

Na letný čas nadávajú takmer výhradní mestskí domasedi, čo trávia voľný čas pred PC a TV. Ti, čo sú zvyknutí tráviť voľný čas aktívne vonku (športom, záhradkárstvom, rybolovom, prechádzkami), sa na letný čas tešia.

Názor na letný čas tak ukazuje nemakačenkov a tých ostatných. :-)

A propó, uvažovali niekedy títo mudrlanti o tom, ako letný čas znižuje dopravnú nehodovosť, pretože je 7 mesiacov v roku svetlo o hodinu dlhšie? Pochybujem, na to sú fyzicky aj mentálne príliš leniví (líní)...

2 8
možnosti
Foto

To jste si asi popletl s těmi, co se jim ráno nechce vstávat;-D Jinak, přírodu to nezajímá!

4 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1302x
Předsedkyně Expertní rady IQLANDIA o. p. s. v Liberci (víc na www.iqlandia.cz), matka, babička, liberecká občanka.

Seznam rubrik