Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pani Vejnerova, zde je moje kandidatura. Bez zvazovani. Podal jsem ji jiz minuly mesic. Na blogu pana Madla. Zde je cele zneni, jak jsem to pro nej napsal. To, abyste nemusela se obtezovat a hledat, otiskuji to jen pro vas..

"Pane Madle, hledate kandidata? Poslusne hlasim jsem pripraven. Jsem stejne vysoky, brzy budu muset tu hulku pouzivat take, jsem sice hubenejsi, me vzdelani a zivotni zkusenosti se vyrovnaji, rad budu nosit "tuxido" kde se to bude hodit, a mnoho dalsich prirovnani mohu ve svem "rezume" uvest. (na pozadani, dodam)

Pane Madle, mam jen jeden "handicap". Nevim jak by me anglicka kralovna (nebo nasledujici britsky panovnik) prijala. Jako "nevolnika" z britskeho spolecenstvi nebo jako "prezidenta", vazeneho predstavitele maleho statu. Myslite, ze bychom meli ty britske veliciny postavit pred toto rozhodnuti? Co si myslite, pane Madle. Jo, abych nezapomel. Mam take kanadske obcanstvi".

1 0
možnosti
PL

Není za tím srabárna, ale "vyčuranost". "Zvažování" znamená více a hlavně opakovaně se zviditelnit v médiích.

8 2
možnosti
PL

Mimochodem současný prezident také oznámil, že "oznámí" až březnu 2017.

4 0
možnosti
Foto

J94a76n 12O45t63r13u20b90a

6. 6. 2016 12:28

Který "neznámý pan Sládek"? Mira?

0 1
možnosti
DB

je jedna velká hrana u všech, kdo řeknou, ...já tu funkci chci.a ta hrana je dána odpovědí na otázku PROČ?....Někdo chce funkci, jen aby se zviditelnil, protože jinak nic není. A někdo chce funkci, protože se na nějaký šlendrián nemůže ani koukat....

a milá paní jak to poznáte, z jakého důvodu se kdo hlásí o funkci?????

Protože se vám může velmi lehce stát, že si zvolíte toho, kdo nejvíc křičel...JÁ TU FUNKCI CHCI...ale důvodem byla jen snaha být konečně někdo.....

Takže pozor na tuhle větu.....JÁ TU FUNKCI CHCI...není jednoznačný výrok z hlediska úspěchu ve funkci...takže pro vás a voliče ..celkem k ničemu...

1 3
možnosti
ZB

Kdybych tu ted veřejně prohlásil,že budu kandidovat na prezidenta jsem taky hrdina?Podporu veřejnosti,tedy podpisy a peníze na kampan zatím řešit nebudu,jen mohu na začátku slíbit,že "zachráním národ před islámem" a pivo bude za mé vlády za polovinu...

6 2
možnosti
VK

Ono to není jen- budu kandidovat. Ono taky musíte sehnat pěkných pár milionů. Srabárna co?

10 3
možnosti
AG

Sehnat pár milionů. ;-D Horáček si určitě poradí.

5 0
možnosti
Foto

Ono "zvažuji svoji kandidaturu" když se vysloví dnes, je pouze vypuštěním jakéhosi pokusného balónku. Abyste mohli skutečně kandidovat, musíte nasbírat dostatečný počet podpisů občanů (pamatujete na aféry s jejich přepočítáváním minule?), nebo vás musí oficiálně nominovat politická strana či skupina poslanců nebo senátorů. Spíše se však divím politickým stranám, že zatím žádného svého kandidáta nepředkládají. Například taková ČSSD zatím pokazila všechny prezidentské volby. To budou opět pořádat na poslední chvíli "vnitrostranické referendum" a vytahovat pak své kandidáty jako králíky z klobouku? Kdyby aspoň udali termín, kdy nějakého svého kandidáta nominují.

8 0
možnosti
PH

Já nic nezvažuji, já Vám dávám jedničku za dobrý postřeh.:-)

10 1
možnosti
ZJ

... R^:-) .... dávám karmu ... a dodávám ... Umíte si reálně představit, že by nám vládl ,,tandem" Švejnar - Sobotka??? Už jen ta teoretická představa ;-DRv!

9 4
možnosti
Foto

Mne by děsil spíše "tandem" Zeman - Babiš. A to je, bohužel, dosti reálná představa. Rv

5 4
možnosti
TN
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1302x
Předsedkyně Expertní rady IQLANDIA o. p. s. v Liberci (víc na www.iqlandia.cz), matka, babička, liberecká občanka.

Seznam rubrik